+420 770 112 866 info@lifesystem.cz

      Možná ten pocit znáte. Firma šlape jako hodinky, ale stejně se vám něco nezdá.

      Jako u počítače. Když ho koupíte nový, chvíli trvá, než si do něj naládujete všechno, na co jste zvyklí. Možná má i klávesnice jinak rozložená tlačítka. Pak se s ním sžijete a všechno šlape jako po másle. Jenže za nějakou dobu je harddisk plný, a máte v počítači věci, na které jste už dávno zapomněli, a samotný stroj se vám zdá nějak pomalejší.

      U počítače je to snadné. Prostě si dáte tu práci, restartujete ho, vyčistíte, odinstalujete věci, které už nepotřebujete a možná i nějaké součástky vyměníte. Nebo vyměníte prostě celý stroj a koupíte si nový.

      Kdy jste naposledy udělali totéž pro svoji firmu?
      A hlavně – jak poznáte, že to vaše firma potřebuje?

      Nebudu vám lhát, bolí to. A je zatraceně nepříjemné přiznat si, že vaše dítě, něco, co jste budovali předchozí léta, potřebuje restart. Ale když si sundáte růžové brýle, a podíváte se na svoji firmu s odstupem, dokážete sami poznat, jestli je zralá na restart.

      Splňuje vaše firma některý z bodů, uvedených níže?

      Ticho po pěšině
      O vaší firmě už nebylo dlouho slyšet. Když jste jí stavěli, šlapali jste do marketingu, a všude vás bylo plno. Teď si ani nepamatujete, kdy naposledy jste to „pořádně rozjeli“.

      Stále stejné produkty
      Máte osvědčené produkty, které už jdou na odbyt celkem dlouho. Sice už po nich klienti nešílí, ale pořád to jde. Konec konců – lidi taky přece jezdili dostavníkem i po tom, co byla vynalezena železnice.

      Znáte svoje klienty
      Je to stálý okruh, a málokdy k vám zavítá někdo, kdo by z téhle cílové skupiny vybočoval. Jsou zvyklí na vás, a vy jste zvyklý na ně. Jako důchodci na dechovku.

      Co nenařídíte, to se prostě neudělá
      Občas máte pocit, že vaši zaměstnanci jedou na jednu rychlost, a nemají ani vlastní mozek. Žádné nové nápady, maximálně tak čekají, co dostanou za úkol, kdy bude obědová pauza, a kdy bude konec pracovní doby. Že by za vámi chodili dvakrát týdně s návrhy na zlepšení a zvýšení efektivity? Ani náhodou!

      Frustrace, frustrace, frustrace…
      Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod. Pokud většinu svého času trávíte tím, abyste svým lidem vysvětlil, že „NEJDE TO“ neexistuje, je možná na čase zmáčknout restart.

      Chcete zjistit, jestli je Vaše firma zralá na restart? Zkuste si TEST