+420 770 112 866 info@lifesystem.cz

      Test vitality firmy je rozsáhlá záležitost, která se týká všech oblastí. Finanční a daňové, legislativní, obchodní, marketingové, personální, oblasti péče o klienty, i privátní. Kompletní test je záležitost na několik hodin a obvykle jím procházíme spolu s klientem.

      Nicméně pro představu si zkuste pár základních otázek třeba z analýzy obchodu, marketingu a legislativy. Za každou kladnou odpověď si započítejte jeden bod. Za zápornou odpověď si nezapočítávejte body žádné.

      Obchod:

      1. Mám obchodníka nebo obchodní oddělení, které se stará o odbyt.
      2. Máme vytvořený manuál toho, jak by měla obchodní schůzka vypadat
      3. Máme statistiky na denní bázi, abychom mohli vyhodnocovat úspěšnost
      4. Každý den vyhodnocujeme úspěšnost
      5. Minimálně jednou měsíčně jsem s některým obchodníkem na jeho schůzce na náhledu
      6. Minimálně jednou měsíčně školíme a testujeme dovednosti a schopnosti obchodníků

      Marketing:

      1. Máme firemní web a fb
      2. Náš email má @jménofirmy.cz
      3. Minimálně jedenkrát týdně je na webu nová věc, komentář, akce, článek
      4. Máme vyčleněný měsíční rozpočet na marketing a reklamu (vyčleněný = ať se děje co se děje, tyhle peníze jdou do reklamy)
      5. Jsme na první stránce při vyhledávání v Googlu
      6. Když oslovím člověka na ulici, aby vyjmenoval tři firmy z oboru, tak ta naše bude mezi nimi.

      Legislativa:

      1. Vedeme knihu úrazů
      2. Máme stanovenou osobu na kontrolu návykových látek
      3. Máme vytvořeny pro zaměstnance souhlasy se zpracováním osobních údajů
      4. Zaměstnanci proškolení v BOZP a mám to od nich písemně
      5. Máme pracovního lékaře
      6. Poskytujeme zaměstnancům mzdy zaručené a vyšší

       

      Pokud jste v našem malém testu získali alespoň 15 bodů, klobouk dolů.

      Celý test  nebo chcete-li celá analýza má přes 300 otázek, které se dotýkají všech oblastí. Cílem je otevřít vám oči a dát vám možnost restartovat firmu. Dát jí druhý dech.

      A pokud jste jako většina našich klientů, tak vám někdy při testu proběhla hlavou otázka: „A kde mám sakra na všechny tyhle opičárny brát čas?“

      Tak zrovna na tohle bychom odpověď měli. Třeba TADY.