+420 770 112 866 info@lifesystem.cz

      Jméno David Beckham denně vydělává 2,5 milionu korun.

      Jméno. Obchodní značka. Firma.

      Nebudeme polemizovat o tom, jestli byl David Beckham tím nejlepším fotbalistou na světě. Rozhodně je ale jedním z těch, kteří svoje jméno dokázali nejlépe „prodat“.

      Krom fotbalu, má totiž David Beckham dokonale zvládnutou jednu věc. A tou je marketing. Propagace vlastní značky, vlastního jména.

      Jednou z cest, jak se o sebe může profesionální sportovec postarat po konci kariéry, je vytvořit ze svého jména obchodní artikl, značku, která představuje určitou hodnotu.

      David propagoval hodinky, kožené kalhoty, boxerky, toaletní vodu, nealkoholický nápoj i whisky, sportovní obuv i žiletky. A to ani nezmiňujeme jeho kariéru v módním návrhářství.

      Jak ale ze svého jména můžete udělat značku, která nese příjem i po konci vaší sportovní kariéry?

      Musíte na to systematicky, a velmi dobře zvládnout svůj marketing a PR. A na co se musíte zaměřit?

      • průzkum a analýzu trhu,
      • určit příležitosti pro zvýšení znalosti jména
      • vytvořit strategii
      • získávat fanoušky, folowery
      • komunikovat s fanoušky –
      • budovat pozici značky na trhu
      • pracovat na vytvoření své image
      • hledat příležitosti po uzavření obchodu

      Zní to krásně, ale jak to máte zvládnout, když ještě k tomu musíte trénovat, podávat 110% sportovní výkony a věnovat se své práci?

      Odpověď je jednoduchá. Sám to nezvládl ani David Beckham. David má svůj realizační tým, který zahrnuje mimo jiné tiskového mluvčího, PR tým, stylistu a kadeřníka.

      Jasně, nejste David Beckham. Ale to neznamená, že na to musíte být sám.

      Chcete mít ze svého jména značku, která nese peníze?

      CHCI SE POTKAT